Toukokuun kuukauden aikkarimainoskisan äänestyksen voitti Atelier Torbjörn Tillander mainoksella Nyt jos koskaan. Se sai annetuista äänistä 39 %. Toiseksi kisassa tullut Fazer Leipomoiden Ylläri Pullari keräsi 22 % edestä ääniä ja pronssiin ylsi 16 % äänisaaliilla Pentikin Valkea. Onnea voittajille!
Toukokuun äänestyksessä mukana olivat myös Ikean Click & Collect ja Vehon Vaihtoplus -mainokset.
Nyt jos koskaan
Mainostaja: Atelier Torbjörn Tillander
Oona Marttila, Markkinointivastaava
Valokuvaaja: Mikael Pettersson
Copywriting: Drama Queen, Liina Komi
Julkaistu: Gloria ja Optio
Ylläri Pullari
Mainostaja: Fazer Leipomot
Leila Ghazanfari, Senior Marketing Manager
Jonna Huikuri, Brand Manager
Mediatoimisto: Dagmar
Päivi Leppänen, Media Planner
Paula Malme, Client Manager
Elina Fronzek, Client Director
Mainostoimisto: SEK
Ritva Isteri, Senior Creative
Adele Enersen, Senior Creative
Jari Kinnunen, Technical Designer
Julia Jämsen, Project Director
Meri Manner, Client Director
Julkaistu: Anna, Glorian ruoka&viini, Kodin Kuvalehti, MeNaiset, Unelmien Talo&Koti
Valkea
Mainostaja: Pentik
Minna Lampinen, Markkinointijohtaja
Johanna Ilander, graafinen suunnittelija
Tanu Perintö, valokuvaaja
Julkaistu: Kodin Kuvalehti
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla.