Haku

Toukokuun paras aikkarimainos on blingiä!

Toukokuun kuukauden aikkarimainoskisan äänestyksen voitti Atelier Torbjörn Tillander mainoksella Nyt jos koskaan. Se sai annetuista äänistä 39 %. Toiseksi kisassa tullut Fazer Leipomoiden Ylläri Pullari keräsi 22 % edestä ääniä ja pronssiin ylsi 16 % äänisaaliilla Pentikin Valkea. Onnea voittajille! 

Toukokuun äänestyksessä mukana olivat myös Ikean Click & Collect ja Vehon Vaihtoplus -mainokset.

Nyt jos koskaan

Mainostaja: Atelier Torbjörn Tillander 
Oona Marttila, Markkinointivastaava

Valokuvaaja: Mikael Pettersson 

Copywriting:
Drama Queen, Liina Komi 

Julkaistu
: Gloria ja Optio

Ylläri Pullari

Mainostaja: Fazer Leipomot  
Leila Ghazanfari, Senior Marketing Manager
Jonna Huikuri, Brand Manager
 

Mediatoimisto: Dagmar
Päivi Leppänen, Media Planner
Paula Malme, Client Manager
Elina Fronzek, Client Director 

Mainostoimisto: SEK
Ritva Isteri, Senior Creative
Adele Enersen, Senior Creative
Jari Kinnunen, Technical Designer
Julia Jämsen, Project Director
Meri Manner, Client Director 

Julkaistu: Anna, Glorian ruoka&viini, Kodin Kuvalehti, MeNaiset, Unelmien Talo&Koti

Valkea

Mainostaja: Pentik  
Minna Lampinen, Markkinointijohtaja 
Johanna Ilander, graafinen suunnittelija
Tanu 
Perintö, valokuvaaja 

Julkaistu: Kodin Kuvalehti

Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa 

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla. 

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: