Tietoa ja tilastoja
Aikakauslehden käsite, ilmestyvien aikakauslehtien nimikemäärät, tiedot uusista aikakauslehtinimikkeistä, irtonumeromyyntitilasto sekä tietoa mediamainonnan ja aikakauslehtimainonnan kehityksestä.

Aikakausmedioiden tilaustuotot
Aikakausmedia ry:n tuottama tilasto aikakausmediakustantajien ja -julkaisijoiden tilaustuotoista.

Irtonumeromyynti
Lehtipisteen tilasto aikakauslehtien irtonumeromyynnistä eurojen ja myytyjen kappaleiden mukaan.

Mediamainonnan määrä
Kantarin tilasto mediamainontaan käytetyistä euroista eri medioissa.

Aikakausmedioiden tuottorakenne
Tilaustuottojen, irtonumeromyynnin ja mediamyynnin tuottojen jakauma aikakausmedioissa.

FIAM – aikakausmedioiden digiyleisömittaus
Aikakausmedioiden nettotavoittavuusluvut (reach) digissä sekä sivunkatseluiden määrät (pageviews) viikkokeskiarvoina. Luvut tuottaa FIAM (The Finnish Internet Audience Measurement), joka on online-yleisöjen virallinen mittaus Suomessa.

Mikä on aikakauslehti?
Miten aikakauslehti määritellään?

Uudet aikakauslehtinimikkeet
Tietoa markkinoille tulleista uusista aikakauslehdistä vuodesta 2005 alkaen. Tiedot päivitetään neljästi vuodessa.

Aikakauslehtinimikkeiden määrä Suomessa
Kansalliskirjasto tilastoi aikakauslehtien määrää ilmestymiskertojen mukaan.

Suurimmat mainonnan luokat aikakauslehdissä
Kantar Median tilasto aikakauslehtimainnan suurimmista toimialoista.

Suurimmat mainostajat aikakauslehdissä
Kantar Median tilasto suurimmista aikakauslehtimainostajista aikakauslehdissä yleensä sekä eri lehtiryhmissä.