Haku

Syvennä osaamistasi aikakausmediamainonnasta! Webinaarissa 18.6. kuulet, mitä hyötyä maksuttomasta MediaGuru-koulutuksesta on aikkareille

Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on lanseeraannut MediaGuru-täydennyskoulutuksen, jossa syvennytään mediastrategian laatimiseen, mediasuunnitteluun ja mediatilan ostamiseen. Maksuton koulutus keskittyy Suomessa toimiviin medioihin, ja uutismedialle ja aikakakausmedialle on oma koulutusmoduulinsa. Moduulin suorittamisesta saa sertifikaatin.

Webinaarissa 18.6. klo 9.00–9.45 Haaga-Helian markkinoinnin ja viestinnän osaamisalueen kehityspäällikkö Tarja Autio esittelee MediaGurun uutis- ja aikakausmediamoduulin sisältöä ja kertoo, mitä hyötyä sertifikaatin suorittamisesta on erityisesti aikakausmedioiden mediamyynnin parissa työskenteleville. Kuulemme myös, miten koulutukseen ilmoittaudutaan ja miten se suoritetaan. Webinaari on maksuton ja suunnattu kaikille aiheesta kiinnostuneille. Se sopii myös pienille lehdille työskenteleville.

Ilmoittaudu webinaariin viimeistään maanantaina 16. kesäkuuta.

Mitä hyötyä MediaGuru-koulutuksesta on aikakausmedioille? Esittelyssä uutis- ja aikakausmedian koulutusmoduuli

Aika: keskiviikkona 18.6. klo 9.00–9.45
Paikka: webinaari (Teams)
Hinta: maksuton
Kenelle: kaikille aiheesta kiinnostuneille, erityisesti mediamyynnin parissa työskenteleville
Ilmoittautuminen päättyy: maanantaina 16.6.

Ilmoittaudu tästä

Tilaisuuden järjestävät Haaga-Helia ja Aikakausmedia. Aikakausmedia on yksi MediaGuru-hankkeen yhteistyökumppani.

Teksti: Outi Itävuo | Kuva: Shutterstock

Mikä MediaGuru?

  • Haaga-Helian maksuton verkossa suoritettava täydennyskoulutus.
  • Suunnattu markkinoinnin, mediaostamisen ja -myymisen sekä mediastrategian parissa työskenteleville. Se sopii myös opiskelijoille.
  • Seitsemän koulutusmoduulia: Uutis- ja AikakausmediaGuru, TV- ja VideoGuru, Radio- ja AudioGuru, Out of Home Guru, DigimediaGuru, IntermediaGuru ja VastuullisuusGuru.
  • Hankkeen yhteistyökumppaneina ovat Aikakausmedia, Outdoor Finland, RadioMedia ja Screenforce Finland sekä Kansallisesta Mediatutkimuksesta (KMT) vastaava tutkimusyritys Media Metrics Finland.
  • Hankkeen ovat rahoittaneet Euroopan sosiaalirahasto ja Haaga-Helia ammattikorkeakoulu.
page shape 1 page shape 3
×

Haku: