Shortlistalle yltäneet mainossarjat ovat kokeneiden tekijöiden käsialaa. Alkon Perjantaipuhelun ja HelsinkiMission Anna lahja, joka kannattelee -mainokset on suunnitellut TBWA\Helsinki. K-Raudan Maalimatkat puolestaan on Milttonin tuotantoa.
Vuoden aikakauslehtimainos 2021 -ehdokkaat:
Perjantaipuhelu (sarja)
- mainostaja: Alko
- mainostoimisto: TBWA\Helsinki
- mediatoimisto: OMD Finland
- julkaistu: Anna, Apu, Me Naiset, Kotiliesi, Kotivinkki, Seura, Viva
|
|
|
|
Anna lahja, joka kannattelee (sarja)
- mainostaja: HelsinkiMissio
- mainostoimisto: TBWA\Helsinki
- julkaistu: Anna, Kotiliesi, Suomen Kuvalehti
|
|
|
Maalimatka (sarja)
- mainostaja: K-Rauta
- mainostoimisto: Miltton
- mediatoimisto: ToinenPHD
- julkaistu: Avotakka, Kotiliesi, Kotivinkki, Meidän Mökki, Meidän Talo, Kodin Kuvalehti, Koti ja Keittiö, Me Naiset, Mondo, Unelmien Talo & Koti
|
|
Voittajat julkistetaan Editgaalassa 24.3.2022. Kaikkien sarjojen shortlistat tarkempine tekijätietoineen ovat nähtävissä Editkilpailun kilpailusivustolla.
Lue myös: Inderes, Löfbergs ja VR ehdolla Vuoden aikakausmediakampanjaksi
Lue myös: Vuoden aikakauslehtimainos -sarjan voittajat 16 vuoden ajalta
Aikakausmedian järjestämässä Editkilpailussa palkitaan vuosittain aikakausmedia-alan parhaita osaajia ja toteutuksia toimituksellisissa sekä markkinoinnillisissa sarjoissa. Markkinoinnilliset sarjat ovat Vuoden aikakauslehtimainos, Vuoden aikakausmediakampanja sekä Vuoden aikakausmediamainostaja. Kilpailu järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 2005.