Haku

Vuoden aikakauslehtimainokseksi ehdolla kolme mainossarjaa

Shortlistalle yltäneet mainossarjat ovat kokeneiden tekijöiden käsialaa. Alkon Perjantaipuhelun ja HelsinkiMission Anna lahja, joka kannattelee -mainokset on suunnitellut TBWA\Helsinki. K-Raudan Maalimatkat puolestaan on Milttonin tuotantoa. 

Vuoden aikakauslehtimainos 2021 -ehdokkaat:

Perjantaipuhelu (sarja)

  • mainostaja: Alko
  • mainostoimisto: TBWA\Helsinki
  • mediatoimisto: OMD Finland
  • julkaistu: Anna, Apu, Me Naiset, Kotiliesi, Kotivinkki, Seura, Viva

 

 

 

 


Anna lahja, joka kannattelee
(sarja)

  • mainostaja: HelsinkiMissio
  • mainostoimisto: TBWA\Helsinki
  • julkaistu: Anna, Kotiliesi, Suomen Kuvalehti

 

 

 

 

Maalimatka (sarja)

  • mainostaja: K-Rauta
  • mainostoimisto: Miltton
  • mediatoimisto: ToinenPHD
  • julkaistu: Avotakka, Kotiliesi, Kotivinkki, Meidän Mökki, Meidän Talo, Kodin Kuvalehti, Koti ja Keittiö, Me Naiset, Mondo, Unelmien Talo & Koti

 

 

 


Voittajat julkistetaan Editgaalassa 24.3.2022. Kaikkien sarjojen shortlistat tarkempine tekijätietoineen ovat nähtävissä Editkilpailun kilpailusivustolla

Lue myös: Inderes, Löfbergs ja VR ehdolla Vuoden aikakausmediakampanjaksi

Lue myös: Vuoden aikakauslehtimainos -sarjan voittajat 16 vuoden ajalta

 

Aikakausmedian järjestämässä Editkilpailussa palkitaan vuosittain aikakausmedia-alan parhaita osaajia ja toteutuksia toimituksellisissa sekä markkinoinnillisissa sarjoissa. Markkinoinnilliset sarjat ovat Vuoden aikakauslehtimainos, Vuoden aikakausmediakampanja sekä Vuoden aikakausmediamainostaja. Kilpailu järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 2005.

page shape 1 page shape 3
×

Haku: