Siirry hakuun ja työkalulinkkeihin
Siirry osion navigaatioon
Siirry päänavigaatioon

Tietoa ammatti- ja järjestömedioista

ADAM-raportti kokoaa yhteen 20 ammatti- ja järjestömedian lukijatutkimusta.

ADAM 2021

Koostimme 20 lukijatutkimuksesta kattavan paketin, joka avaa lukijoiden suhdetta omaan lehteensä ja sen mainontaan. Kerromme myös, miten korona-aika on vaikuttanut lehtien lukemiseen.

Tutkitut lehdet: Advokaatti, Aivoitus, Apteekkarilehti, Betoni, Caravan, Ekonomi, Suomen Hammaslääkärilehti, Ihon aika, Ilmailu, Kemia–Kemi, Koneviesti, Lapsen Maailma, Metsälehti, Opettaja, Pieni on Suurin, Pinni, Taloustaito, Tehy-lehti, Uusiouutiset ja YTY.

Lehtikohtaiset tutkimukset toteutti JHelske Research loppuvuoden 2020 ja kevään 2021 aikana.

» Katso suomenkielinen ADAM-raportti SlideSharessa
» Lataa suomenkielinen ADAM-raportti pdf / pptx

» Katso englanninkielinen ADAM-raportti SlideSharessa
» Lataa englanninkielinen ADAM-raportti pdf / pptx

» Tiedote tutkimuksen tuloksista: Korona-aika lisäsi ammatti- ja järjestölehtien lukemista

Lisätietoa: tutkimus- ja markkinointipäällikkö Outi Itävuo

___

ADAM-julkistustilaisuudessa 3.6.2021 pidetyt esitykset:

Case: Tehy-lehti – ammattilaista lähellä | päätoimittaja Maria Tuominen ja sisältökoordinaattori Riikka Huttunen, Tehy-lehti

Tehy-lehti tavoittaa sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammattilaiset monessa kanavassa – printissä, verkossa, somessa. Somessa lehti oli viime vuonna sekä suurin että eniten yleisöään kasvattanut ammatti- ja järjestömedia. Mikä on koukuttavan sisällön salaisuus? Entä mitä kulunut vuosi opetti?

» Katso esitys SlideSharessa
» Lataa esitys
» Lue juttu: Tehy-lehti kasvatti yleisöään monessa kanavassa – kuinka se tehtiin ja mitä erikoinen vuosi opetti?

 

Case: PINNI – miten mainostaja voi hyödyntää ammattimedian ymmärrystä yleisöstään? | myyntijohtaja Meri Mäkinen ja toimituspäällikkö Pia Paalasvuo, Pinni

Pinni-lehti tarjoaa mainostajalle hius- ja kauneusalan ammattilaisten tarkasti rajatun ja sitoutuneen yleisön. Millaiset ratkaisut toimivat kaupallisissa yhteistöissä ja mainonnassa?

» Katso esitys SlideSharessa
» Lataa esitys
» Lue juttu: Pinnin digiloikka toi entistä laajemmin monikanavaiset ratkaisut lukijoiden ja mainostajien ulottuville


Järjestölehtien merkitys 2017

Selvityksessä tarkastellaan painettujen ja digitaalisten lehtien roolia suomalaisten järjestöjen viestinnässä sekä niiden kehityssuuntia tulevaisuudessa.

Selvityksen totetuttivat Aikakausmedian tilauksesta Katri Isotalo, Viestintä Isotalo sekä Taru Berndtson, Tutkimus- ja viestintäyritys Tarubee. 

» Katso esitys SlideSharessa
» Lataa esitys pdf / pptx

» Lue raportti tekstimuodossa (ePaper)
» Lataa raportti tekstimuodossa (pdf)

 


Haku ja sivuston työkalut
Linkit / Ota yhteyttä /

Yhteystiedot

Aikakausmedia
Käyntiosoite: Eteläranta 10,
00131 Helsinki


Postiosoite: PL 185, 00131 Helsinki
Sähköposti:
Puhelin: (09) 2287 7280

Laskutusosoite

Facebook

Twitter
Instagram

Henkilöstön yhteystiedot
Anna palautetta

Palvelut

Aikakausmedia on aikakauslehtijulkaisijoiden yhteistyöfoorumi, jonka jäseninä ovat kaikki merkittävät aikakauslehtikustantajat Suomessa.

Mediakortit.fi
Tiedot ja monipuoliset hakumahdollisuudet noin 200 aikakauslehdestä.

Koulujen lehtitilaukset
Tilaa koulullesi aikakauslehtiä alennettuun hintaan.

Jäsenluettelo
Jäsenkustantajien ja lehtien yhteystiedot.

Jäsenextranet
Jäsenten oma palvelu sisältää muun muassa tietoa tapahtumista.

Aikakausmedia ADS Oy

Aikakausmedia ry:n omistama yritys, jonka palveluja käyttävät niin pienet kuin suuretkin aikakauslehtikustantajat.

Ilmoitusvarausjärjestelmä
Ilmoitusaineistojen välitys- ja tarkitusjärjestelmä
Mediatietojen jakelujärjestelmä

Siirry Aikakausmedia ADS Oy:n sivuille